دنياي رو به جلوي امروزه ما را وادار نموده است كه همواره و در  همه جا به اطلاعات و منابع مهم مورد نيازمان ، دسترسي داشته باشيم و بالطبع، شركتهاي توليدكننده ، به عنوان  منابع اطلاعاتي نيز ميبايست همواره در دسترس باشد. 

ديوارپوش ها يكي از اجزاي مهم در دكوراسيون داخلي منازل و دفاتر كار هستند كه نقش مهمي در زيبايي بخشي به محيط دارند.

 

خريد ديوارپوش ارزان قيمت شايد تنها فاكتور مهم بسياري از افراد براي خريد باشد اما همواره در كنار قيمت بايد به ساير عوامل مانند نوع طراحي و جنس ديوارپوش و ... توجه داشت.  

ديوار پوش ها داراي انواع مختلفي هستند ، ديوار پوش سه بعدي، ديوار پوش كامپوزيت، ديوارپوش چوبي، ديوارپوش هاي سلولزي و ديوار پوش PVC كه قيمت هر ديوار پوش با توجه به جنس و وسعت متفاوت مي باشد.


به چند مورد از آنها اشاره مي كنيم :


ديوار پوش چوبي: چوب به خاطر طرح و نقش و رنگ خاص خود آرامش و امنيت خاصي به فضا مي دهد. امروزه به خاطر گران بودن و محافظت از محيط زيست از چوبهاي مصنوعي استفاده مي شود.                                 

                                

ديوارپوش سنگي: از ديوارپوش هاي پر  مصرف در صنعت ساختمان هستند. اين نوع ديوارپوش ها به دليل وجود تنوع در طرح و رنگ و نوع بافت ، به فراواني مورد استفاده قرار مي گيرد.                                 

                                

ديوارپوش پي وي سي ( ديوارپوش PVC  ): در اين نوع ديوارپوش ها از روكش پي وي سي استفاده مي شود كه در برابر سرما و گرما آنها را مقاوم مي كند.