خواص كامبوجا

فروش مبلمان و كابينت

خواص كامبوجا

۱۵ بازديد

كامبوجا براي تقويت سيستم ايمني بدن

خريد اينترنتي كامبوجا يك نوشيدني گازدار با طعم ترش و شيرين است كه خواص زيادي دارد. محققان طب سنتي بر اين عقيده هستند كه اين نوشيدني به دليل روند تخمير و تركيباتي مانند اسيد استيك يك آنتي‌بيوتيك طبيعي محسوب مي‌شود و محيطي فراهم مي‌كند كه از رشد باكتري‌هاي آسيب رسان پيشگيري مي‌كند. كامبوجا اين قدرت را دارد كه باكتري‌هاي مضر را نابود و باكتري‌هاي مفيد را حفظ كند. بنابراين زماني كه بدن شما باكتري مضر نداشته باشد يعني عفونتي در كار نيست و اين به معني داشتن سيستم ايمني سالم و قوي به حساب مي‌آيد.

كامبوجا سرشار از ويتامين B و C

نوشيدني كامبوجا علاوه بر داشتن باكتري‌هاي مفيد حاوي ويتامين‌هايي مانند ويتامين B و C نيز مي‌باشد. حتماً مي‌دانيد كه وجود اين دو ويتامين براي سلامت بدن لازم و ضروري است. اگر دچار استرس و اضطراب شده‌ايد مي‌توانيد به سراغ اين نوشيدني برويد. چون ويتامين B موجود در آن باعث تسكين و كاهش استرس شده و همچنين ميل و اشتهاي عصبي را نيز كاهش مي‌دهد. اين ويتامين همچنين خطر بروز بيماري‌هاي قلبي عروقي را كاهش داده و به تقويت حافظه كمك مي‌كند. علاوه بر اين ويتامين، ميزان ويتامين C بالاي كامبوجا نيز براي ارتقاي سلامتي فوق العاده است. اين ويتامين به تقويت سيستم ايمني بدن؛ كاهش بيماري‌هاي قلبي عروقي و بهبود سلامت چشم‌ها كمك زيادي مي‌كند. بنابراين متوجه مي‌شويد كه صرفاً با مصرف اين نوشيدني چه خدمت بزرگي به سلامتي خود خواهيد كرد.

كمك به هضم غذا

كامبوجا نيز مانند هر پروبيوتيك ديگري سرشار از باكتري‌هاي مفيدي است كه به اكثر عملكردهاي بدن كمك مي‌كنند. يكي از مزاياي اصلي اين است كه پروبيوتيك‌ها، مخمرها و آنزيم‌ها با تجزيه مواد غذايي مصرفي به هضم غذا و جذب هر چه بيشتر مواد مغذي آن كمك مي‌كنند. نوشيدني كامبوجا باعث افزايش ميزان فلور روده شده و به هضم غذا و همچنين حفظ تعادل pH بدن ياري مي‌رساند. به اين صورت كه لازم نيست روده‌ها براي تجزيه مواد غذايي كار زيادي انجام دهند چون باكتري‌هاي موجود در اين نوشيدني از قبل بخشي از كار اين ارگان را انجام داده است.

تقويت جداره روده‌ها

يكي از تركيبات مهم كامبوجا اسيد بوتيريك نام دارد كه در روند تخمير توليد مي‌شود. اسيدبوتيريك خواص ضدميكروبي و ضدسرطاني دارد و همچنين مي‌تواند باعث تقويت جداره روده‌ها شده، انگل‌ها را نابود و از بروز بيماري كانديدوز پيشگيري كند. اين تركيب مهم به افزايش سلامت دستگاه گوارش (از ابتدا تا انتها) كمك زيادي مي‌كند.

كاهش معده درد

پيش از اين نيز اشاره كرديم كه كامبوجا به هضم غذا كمك مي‌كند؛ چون يك نوشيدني تخمير شده است. در نتيجه با كمك به «پيش هضم» برخي آنزيم‌ها باعث مي‌شود كه پانكراس كار زيادي از خود نكشد يا اينكه مجبور به توليد مايعات گوارش كننده نشود. اين نوشيدني به حفظ pH روده‌ها و افزايش باكتري‌هاي خوب كمك زيادي مي‌كند. بنا به اين دلايل نيز مي‌توان گفت كه اين نوشيدني براي افرادي كه از درد معده، سندرم روده تحريك پذير، بيماري كرون، بيماري سلياك و كانديدوز رنج مي‌برند مفيد است.

كامبوجا منبع آنتي اكسيدان‌ها

بر كسي پوشيده نيست كه آنتي اكسيدان‌ها براي سلامت بدن لازم و ضروري هستند. اين تركيبات مغذي باعث خنثي شدن اثرات مخرب راديكال‌هاي آزاد در بدن شده و از بروز بيماري‌هاي قلبي عروقي، سرطان‌ها و ديگر بيماري‌هاي ناشي از آسيب‌هاي سلولي پيشگيري مي‌كنند. بهترين منبع آنتي اكسيدان‌ها، ميوه‌ها و سبزيجات تازه هستند اما كامبوجا نيز يكي از منابع خوب و طبيعي آن‌ها محسوب مي‌شود. آنتي اكسيدان‌ها حاوي خواص سم زدايي هستند و به تميزي كبد و پيشگيري از ابتلا به سرطان كمك زيادي مي‌كنند.

حفظ سلامت مفاصل

احتمالاً در خصوص اسيدآمينه گلوكوزامين زياد شنيده‌ايد و احتمالاً با مكمل‌هاي آن كه براي افراد سالمند و يا افرادي كه از مشكل خشكي يا درد مفاصل رنج مي‌برند آشنا هستيد. گلوكوزامين در واقع مكملي غيرويتامينه و غير مواد معدني پرمصرف در دنيا است. واقعيت شگفت آور در خصوص كامبوجا اين است كه حاوي گلوكوزامين طبيعي بوده و به اين ترتيب مصرف آن به حفظ و ارتقاء سلامت مفاصل كمك مي‌كند. در واقع مصرف اين نوشيدني باعث مي‌شود كه شما راحت‌تر حركت كنيد و تا حد زيادي از  آرتروز در امان باشيد. اين خاصيت كامبوجا براي افرادي كه به طور حرفه‌اي ورزش مي‌كنند بسيار مهم و تأثيرگذار است تا در طولاني مدت مفاصل سالم تري داشته باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.