طراحي داخلي دكوراسيون منزل و محيط كار

۲۸ بازديد

ميزهاي اداري براي سازمانها و ارگانها بانك تجهيزات ضروري  محسوب مي شود به طور مثال ميزهاي كارمندي مي توانند فضاي مستقلي را در اختيار كاركنان در محيط كار قرار دهد كه با آرامش و تمركز بيشتري به وظايف خود بپردازند. ميزهاي كارمندي در ابعاد و اندازه هاي مختلف در اختيار كاركنان قرار ميگيرد و با توجه به اينكه كارمندان زمان زيادي را پشت  ميز مي گذرانند بايد از نظر اصول ارگونوميك استاندارد باشد.ميز هاي مديريت ، ميز اداري ، ميز كنفرانس mdf  و...از ديگر تجهيزات  مورد نياز در سازمانها و ارگان ها است.

 

كابينت روشويي

 

محيط سرويس‌هاي بهداشتي منبعي از هزاران ميكروب است كه با هر بار عمل فلاش تانك تعداد زيادي از اين ميكروب ها در فضا پراكنده مي شود و مي‌توانند تجهيزات شخصي ما نظير مسواك ها و غيره را در معرض آلودگي هاي شديد قرار دهند. بنابراين استفاده از يك كابينت روشويي با ايجاد محفظه هايي بسته علاوه بر رعايت بهداشت مي تواند به زيباتر شدن فضاي سرويس بهداشتي كمك كند.

 

ميز كار گروهي

 

معمولاً براي كارمنداني كه  وظايفشان مشابه يكديگر است از يك ميز كار گروهي استفاده مي‌شود تا اتصال تجهيزات جانبي مانند شبكه كامپيوتر و تلفن به آساني انجام شود. از طرفي ميز كار گروهي معمولا مناسب شركتهايي است كه فضاي كاري آنها كارمندان زيادي را شامل ميشود و براي جلوگيري از بروز اغتشاش و اخلال در كار بايد تقريبا فضاي نيمه خصوصي ايجاد كرد. جداسازي ميز كارگروهي مي‌تواند توسط قفس هاي زونكن خور و يا ديوايدر ها انجام شود و همچنين با تنوع در طرح و رنگ اين ميز ها مي توان شادابي و نشاط را به محيط اضافه كرد.

 

ميز كنفرانس

 

بدون ترديد يكي از مهمترين اركان شركت ها و اداره جات اتاق كنفرانس و جلسات است. بنابراين ميز كنفرانس يكي از مهم ترين دكوراسيون موجود در اين فضاست. استفاده از يك ميز كنفرانس انعطاف پذير با طراحي و رنگ بندي زيبا مي تواند احساس آرامش و نشاط را به افراد حاضر در جلسه القا كند. ميزهاي كنفرانس بايد در عين زيبايي مطابق با اصول ارگونوميك طراحي و ساخته شوند چرا كه افراد پس از ساعت ها حضور در جلسه همچنان احساس خوشايندي داشته باشند. ميزهاي كنفرانس با توجه به فضاي موجود ، در ابعاد مختلف طراحي مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.