در دكوراسيون فضاهاي اداري يكي از بخش هايي كه اغلب مورد توجه ويژه اي قرار مي گيرد، اتاق مديريت و اتاق كنفرانس است. گاه اين دو فضا در هم ادغام مي شوند و گاه با ترفندهاي مثل پارتيشن ها از هم جدا مي شوند. در اين ميان انتخاب ميز مناسب به تعريف فضايي اين بخش ها كمك بسياري مي كند. علاوه بر اين ميز مديريت و كنفرانس بايد داراي ويژگي هايي باشند كه اسباب راحتي مديران و كارمندان و از طرف ديگر مراجعه كنندگان را فراهم نمايند .قيمت ميز مديريت ام دي اف در طرح و رنگ و ابعاد سفارشي ، متفاوت است.

 

نكاتي كه در مبلمان اداري و انتخاب ميز مديريت مهم و حائز اهميت ميباشند : ابعاد ميز بايد با توجه به نياز كاربري كه از ميز استفاده ميكند محاسبه گردد به طور مثال وسايلي كه روي ميز استفاده ميشود به چه ميزان فضا احتياج خواهد داشت كه با اين حساب طول و عرض ميز مشخص ميگردد ، شكل و ظاهر كلي ميز با ست مبلمان اداري موجود همخواني داشته باشد و در مورد حالت قرار گيري ميز در فضاي اتاقي كه ميز مديريت در آنجا قرار خواهد گرفت.

 

در دكوراسيون اداري فضاهاي كوچك استفاده از شيشه براي مبلمان انتخابي هوشمندانه تر است. زيرا عبور و انعكاس نور از شيشه ، فضا را بزرگ تر و روشن تر نشان مي دهد. اگر اتاق مديريت شما كوچك است ، سعي كنيد از ميزهايي با سطح شيشه اي استفاده كنيد و از رنگ هاي تيره چوب اجتناب نماييد. حتي براي صندلي ها و دراورها از جنس هايي كه رنگي روشن دارند ، استفاده كنيد.

 

طيف گسترده محصولات در دكوراسيون داخلي و حفظ يكپارچگي در طراحي تمامي بخش هاي فضاي كار از اهميت بسزايي برخوردار است. اجزا مختلف موجود در دكوراسيون از قبيل كمد، فايل سه كشو، فايل چرخ دار، كانتر و انواع ميز بايد داراي طراحي يكپارچه و در عين حال كارا باشند.