كابينت پاسداران

فروش مبلمان و كابينت

كابينت پاسداران

۲۴ بازديد

در اين مقاله قصد داريم در مورد چگونگي طراحي و ساخت پروژه كابينت كلاسيك پاسداران توضيح دهيم. قبل از بررسي پروسه توليد كابينت كلاسيك رومي و جزييات كار شايد بد نباشه كمي در مورد ويژگي هاي ساختمان هاي محدوده ي پاسداران صحبت كنيم.

پاسداران يكي از محله هاي شمال شهر تهران است و آپارتمان هاي اين منطقه جزو خانه هاي لوكس و گران قيمت تهران بشمار مي آيند. بيشتر سازندگان اين منطقه از سبك هاي كلاسيك و استفاده از چوب در طراحي داخلي و دكوراسيون استقبال مي كنند.

تقريبا همه افرادي كه در زمينه ي طراحي دكوراسيون و ساخت و ساز فعاليت دارند بر اين عقيده اذعان دارند كه آشپزخانه قلب يك خانه است و زيبايي آن موجب زيبايي كل فضاي خانه مي شود، براي ايجاد آرامش در هر محيطي نياز به طراحي استاندارد و چيدمان اصولي دكوراسيون داخلي آن محيط است.

[widget id="business-kit-cta-2"]

طراحي كابينت كلاسيك پاسداران

استفاده از چوب در زيبايي سقف ، ستون ها و قرنيزها در ساختمان هاي پاسداران و بطور كلي شمال تهران كاملا رايج است. مخصوصا اگر اين المان ها با رنگ و طرح كابينت آشپزخانه كلاسيك منزل شما هماهنگ و ست شود. در پروژه كابينت كلاسيك پاسداران سعي بر هماهنگي هرچه بيشتر قسمت هاي مختلف داشتيم (البته با رعايت تعادل و پرهيز از افراط).

جنس صفحه روي كابينت كلاسيك

پارامتر هاي زيادي در زيبايي و بهتر از آب در آمدن يك كابينت آشپزخانه كلاسيك تاثير دارند كه يكي از مهم ترين آن ها جنس صفحه روي كابينت است كه در ادامه بيشتر به آن خواهيم پرداخت:

جنس صفحه ي روي كابينت كلاسيك خيلي مهم است و نيازمند شناخت جنس و كيفيت اين صفحه هاست.

كورين: كورين از مواد تركيبي جامد تشكيل شده كه در صفحات كابينت آشپزخانه و حموم استفاده مي شود و مزاياي بسياري دارد، ضد لك، ضد زنگ و ضد جرم مي باشد، گردوخاك را به خود جذب نمي كند، در برابر ضربه مقاوم است، البته يه سري معايب هم دارد كه در مقابل مزاياي آن به چشم نمي آيد و محبوبيت بسياري بين مردم دارد.

كوارتز: كوارتزها دامنه ي رنگي گسترده اي دارند و ماندگاري بيشتري نسبت به سنگ هاي گرانيت دارند، دوام بسيار بالايي دارند، ضد گرما، ضد اسيد و ضدضربه هستند.

سنگ گرانيت، يك انتخاب خوب براي روي كابينت كلاسيك

گرانيت به دلايل زيادي پرطرفدار است، اين نوع سنگ طبيعي داراي خصوصيات منحصر به فردي مانند طرح هاي خاص و رنگ هاي متنوع مي باشد.
يكي از كم هزينه ترين و مقرون به صرفه ترين متريالي كه براي رويه كابينت كلاسيك مي توان استفاده كرد سراميك و كاشي است، بسيار با دوام است و اين امكان را به شما مي دهد كه طرح و نقش مورد نظرتان را بسازيد.

انتخاب لمينيت براي صفحه روي كابينت

صفحه كابينت از جنس لمينيت پلاستيك را در هر نوع طراحي مي توان استفاده كرد، به دليل خاصيت فرم پذيري، اشكال و لبه هايي كه مي توان با پلاستيك ايجاد كرد، طرفداران خاص خود را دارد. يكي از معايب اين رويه اين است كه نميتواند لوازم آشپزي و وسايل سنگين را تحمل كند و دوام بالايي ندارد.

 

منابع انگليسي : yelp.com           آخرين بروزرساني اين مقاله 1398/07/16

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.