قيمت كابينت

فروش مبلمان و كابينت

قيمت كابينت

۲۱ بازديد

قيمت هر متر كابينت كلاسيك

در اين پيج با نحوه قيمت گذاري كابينت كلاسيك و عوامل موثري كه در تعيين قيمت هر متر كابينت كلاسيك دخيل هستند خواهيم پرداخت. براي اينكه اطلاعات تخصصي و مفيد تري ارائه كنيم به سراغ يكي از نجاران با تجربه گروه معماري و طراحي دكوراسيون اُرسي مي رويم تا مصاحبه اي در مورد نحوه محاسبه قيمت كابينت كلاسيك داشته باشيم.

قبل ارائه توضيحات و شروع مطلب بايد بدانيد كه قيمت كابينت آشپزخانه كلاسيك به عوامل زيادي بستگي دارد و براي تعيين قيمت هر متر كابينت كلاسيك اول بايد اين عوامل را خوب بشناسيد و بعد حدود قيمت هر يك از اين قسمت ها را بدانيد تا در نهايت بتوانيد قيمت يك متر كابينت كلاسيك را محاسبه كنيد.

عوامل موثر در قيمت هر متر كابينت كلاسيك

مهم ترين عواملي كه در قيمت كابينت كلاسيك تاثيرگذار است عبارتند از :

  1. مقدار و نوع چوب مصرف شده در ساخت كابينت
  2. نوع صفحه روي كابينت كلاسيك
  3. نوع يراق (شامل لولا ، ريل ، دستگيره ، پايه و … مي باشد)
  4. اندازه فضاي آشپزخانه
  5. تعداد و ارتفاع ستون ها و همچنين حجم منبت كاري كابينت كلاسيك
  6. نوع روكش و رنگ مصرفي

همه اين پارامتر ها در تعيين قيمت كابينت كلاسيك بسيار تاثير گذار است و در هنگام سفارش كابينت بايد با در نظر گرفتن شرايط و بودجه نوع و كيفيت هر يك از اين پارامتر ها را تعيين كرد.

نوع و مقدار چوب مصرفي

چوب طبيعي تقريبا يكي از گران قيمت ترين متريال در صنعت ساختمان است. چوب هاي موجود در بازار كه بطور معمول از آنها براي ساخت كابينت كلاسيك استفاده مي شود، عبارتند از : چوب روسي ، چوب راش ، چوب بلوط ، چوب ملچ و چوب گردو . گرانترين چوب ها به ترتيب، چوب گردو ، ملچ ، بلوط و راش هستند و از همه ارزانتر چوب روسي است كه معمولا براي زيرسازي و قسمت هاي كم اهميت تر استفاده مي شود.

 

منابع انگليسي : homedepot.com    

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.