كابينت تمام چوب

فروش مبلمان و كابينت

كابينت تمام چوب

۲۴ بازديد

كابينت كلاسيك تمام چوب

كابينت كلاسيك تمام چوب كه آن را از چوب طبيعي تهيه مي كنند از قديمي ترين انواع كابينت است كه همچنان در ميان مردم محبوبيت فراواني دارد و دليل اين محبوبيت مزاياي فراواني است كه در كابينت كلاسيك چوبي وجود دارد از جمله اينكه : درمقابل ضربه، تغييرات دما، و نفوذ اب مقاوم است و همچنين سرد و گرم شدن هوا تغييري در ظاهر آن ايجاد نمي كند همچنين باعث پوست پوست شدن لايه هاي چوب نمي شود .

چرا كابينت كلاسيك تمام چوب ؟!

چوب قابليت تراش كاري هاي عميق و منبت كاري هاي متنوعي را دارد كه نتيجه آن نقوش زيبايي است كه در پايان كار به وجود مي آيد به علاوه مي توان كمد و بار توكار هم در آن تعبيه كرد . از مزاياي ديگر اين نوع كابينت باز و بسته شدن بي صداي آن حتي پس از استفاده طولاني مدت است چون بافت چوب حالت ارتجاعي دارد.

به دليل ظرافت كاري و نقش هاي برجسته اي كه به كار بردن آنها اقتضاي اين نوع كابينت است توليد و نصب كابينت كلاسيك تمام چوب كار زمان بري است و ممكن است مدت زيادي طول بكشد البته كيفيت و حس متفاوتي كه اين نوع كابينت و بطور خاص دكوراسيون چوبي ايجاد مي كند با هيچ نوع كابينت ديگري قابل مقايسه نيست. به همين علت گمان مي كنم با اينكه پروسه توليد كابينت كلاسيك چوبي زمانبر است ارزش صبر كردن و حتي پرداخت هزينه بيشتر را دارد.

اگر سبك خانه هاي اروپايي براي شما جذاب است با سفارش دادن كابينت كلاسيك تمام چوب كه براي هر فضايي چه كوچك و چه بزرگ مناسب است يك آشپزخانه اروپايي را به خانه خود بياوريد و هر روز از تماشاي آن لذت ببريد.

نكات مهم انتخاب كابينت كلاسيك تمام چوب

انواع مختلف چوب اعم از راش ، بلوط ، گردو ، ملچ و چوب هاي مختلف آفريقايي … كه داراي رنگ هاي طبيعي و متنوعي هستند در ساخت كابينت كلاسيك چوبي به كار گرفته مي شود . كه به ترتيب كابينت كلاسيك ساخته شده از چوب گردو گران تر از ملچ ، ملچ گران تر از بلوط و بلوط گران تر از راش است. پس در هنگام انتخاب چوب مورد استفاده در ساخت كابينت تمام چوب قيمت اين چوب ها را در نظر داشته باشيد.

رنگ كابينت كلاسيك تمام چوب

معمولا در كابينت آشپزخانه كلاسيك از رنگ هاي سنگين مانند طوسي، كرم، قهوه اي، مشكي و به ويژه سفيد كه در بزرگ جلوه دادن فضاي خانه موثر است استفاده مي شود. انتخاب نوع رنگ در كيفيت كابينت تاثير زيادي دارد. رنگ هاي مورد استفاده در رنگ آميزي كابينت كلاسيك به دو دسته كلي رنگ هاي روغني و رنگ پلي اورتان تقسيم بندي مي شوند كه كيفيت رنگ پلي اورتان بالاتر از ساير رنگ هاست و در مقابل شستشو و مواد شوينده مقاومت خوبي از خودش نشان مي دهد. بهترين نوع رنگ پلي اورتان ساخت كشور تركيه و شركت گنج مي باشد كه تحت ليسانس شركت آلماني فعاليت دارد.

مزيت استفاده از رنگ

اگر از رنگ هاي متمايل و شفاف در رنگ آميزي كابينت كلاسيك استفاده شود، رنگ طبيعي چوب جلوه بيشتري خواهد داشت و اگر بعد از گذشت مدتي رنگ آن براي شما تكراي شد نيازي به تعويض كامل كابينت نيست و به راحتي مي توانيد آن را رنگ اميزي نماييد اما اين زماني محقق خواهد شد كه از رنگ پلي استر استفاده نشده باشد زيرا قابليت لكه گيري را ندارد. اين نوع كابينت ها معمولا داراي طرح هاي ساده نيستند واجزايي مانند تاج، سر ستون هاي منبت كاري شده و قاب هاي زيبايي دارند .

 ويژگي كابينت كلاسيك تمام چوب

قرينگي اجزا از ويژگي هاي مهم كابينت كلاسيك رومي است و كمتر قسمت هايي از آن را مي توان يافت كه قرينه نباشند . براي ساخت اين نوع كابينت در ابتدا بدنه يا يونيت توليد مي شود كه اگر جنس آن از چوب باشد گران تر خواهد شد نسبت به زماني كه از ورق ام دي اف خام و روكش تهيه شده باشد.

پس اگر دنبال صرفه جويي و پايين آوردن هزينه تمام شده كابينت هستيد شايد استفاده تركيبي از MDF و چوب بتواند هم زيبايي و حس تمام چوب بودن كابينت آشپزخانه ي شما را محقق نمايد و هم به نوعي باعث صرفه جويي در منابع مالي شما شود. براي دريافت ليست قيمت كابينت كلاسيك لطفا با مشاوران ما در واحد فروش تماس بگيريد.

منابع خارجي : kitchencabinets

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.