كامبوجا و كابينت كلاسيك

فروش مبلمان و كابينت

كامبوجا و كابينت كلاسيك

۱۳ بازديد

 استفاده از كابينت كلاسيك شيك و زيبا در چيدمان آشپزخانه، ايده بسيار جذابي است كه همواره طرفداران زيادي دارد. از اين رو پيشنهاد ما در اين مطلب، طراحي دكوراسيون آشپزخانه با استفاده از مدل كابينت كلاسيك سفيد با انواع طرح هاي لاكچري و زيبا مي باشد كه اميدواريم مورد توجه شما عزيزان قرار بگيرد.

 

كابينت هاي كلاسيك كه در چيدمان خانه هاي امروزي مشاهده مي نماييد، جدا از اينكه حس نوستالژيك خود را حفظ كرده اند به شيوه هاي جديدي طراحي شده اند و روي درب آنها حكاكي هايي صورت گرفته است كه جلوه خاصي به دكوراسيون داخلي منزل داده و موجب مي شود دكوراسيون آشپزخانه جذاب تر به نظر آيد.

 

كومبوجا ضدسرطان

تحقيقات بعدي درمورد كامبوجا نشان داد، اثرات دارويي اين نوشيدني تخمير شده بسيار بيشتر از آن چيزي است كه بيش از اين شناخته شده بود. پژوهش هاي انجام شده درمورد تركيبات اين قارچ وجود مقدار زيادي اسيد گلوكورونيك در تركيبات آن را اثبات كرد، اين اسيد در آزمايشگاه و به طور مصنوعي قابل توليد نيست اما كبديك انسان سالم قادر است آن را توليد كند. اين اسيد در بدن انسان به عنوان پادزهر عمل مي كند و قادر است تمام سموم و [توكسيست]ها به خصوص مواد پروتئيني درهم آميخته را كه توسط ميكروب هاي بيماري زا در بدن توليد مي شود از ميان برده و از طريق سيستم دفع آنها را از بدن خارج كند. وجود اسيد [گلو كورونيك] در كومبوجا بيش از هر چيزي مورد توجه سرطان شناسان قرار گرفت و سرطان شناسان روسي به مطالعه دقيق در اين مورد پرداختند. بررسي درمورد اثرات اين نوشيدني برروي مصرف كنندگان و كنترل آمار انواع بيماري ها به ويژه سرطان در مناطقي كه از كومبوجا استفاده مي شود نشان داد وضعيت دو بخش از ناحيه پرمPerm در كنار رودخانه جاما در غرب كوهستان اورال به نحو حيرت انگيزي با ديگر نقاط متفاوت است. در اين مناطق هيچ موردي از سرطان مشاهده نشد و تحقيق درمورد چند نفر مبتلا نيز نشان داد كه آنها از مناطق ديگر به اين محل آمده اند. وضعيت محيطي اين مناطق چندان تفاوتي با نواحي ديگر نداشت در اين دو منطقه نيز پتاسيم، سرب، جيوه و سنگ معدني نسوز و ديگر مواد آلوده كننده و زمينه ساز سرطان وجود داشت حتي ميزان آلودگي محيط باعث مرگ تعداد زيادي ماهي در آبگيرهاي منطقه [كاما] شده بود پس چه علتي مي توانست مانع ابتلا مردم به سرطان شده باشد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.