كابينت كلاسيك مناسب

فروش مبلمان و كابينت

كابينت كلاسيك مناسب

۱۳ بازديد

كابينت كلاسيك آشپزخانه

براي مديريت بهتر فضاي آشپزخانه با توجه به مثلث كار و با توجه به شرايط خاص استفاده كننده، از كابينت استفاده مي‌شود. طراحي صحيح كابينت در آشپزخانه، موجب مي‌شود تا فضاي مفيد و قابل استفاده آن آشپزخانه و سطح رفاه كاربر جهت پخت‌وپز و شست‌وشوي ظروف و ديگر مسائل افزايش يابد.

امروزه از مدل هاي شيك و زيبايي به منظور طراحي دكوراسيون آشپزخانه استفاده مي شود. در طراحي اين مدل ها, ايده هاي مختلفي از طراحي كابينت ها به چشم مي خورد. استفاده از كابينت كلاسيك, يكي از جديدترين ايده هاي طراحي دكوراسيون آشپزخانه مي باشد.

كابينت كلاسيك آشپزخانه يكي از پرطرفدارترين و محبوب ترين نوع كابينت براي دكوراسيون آشپزخانه به خصوص فضاهاي مسكوني با سبك كلاسيك ميباشد.در واقع كابينت كلاسيك به كابينتي گفته ميشود كه درب آن برجسته و روي آن حكاكي شده است و بنا به نوع طراحي مصالح مورد استفاده در ساخت كابينت تركيبي از چوب ، شيشه و يا فلز مي باشد . اين نوع كابينت نمايي سلطنتي دارد و روي دستگيره هاي فلزي آنها از نقش و نگار استفاده  شده است. استفاده از اين كابينت هاي كلاسيك فضايي نوستالژيك به دكوراسيون منزل ميدهد و تداعي كننده يك آشپزخانه تمام چوب است. اين نوع كابينت را هم ميتوان در آشپزخانه هاي كوچك و هم در آشپزخانه هاي بزرگ تعبيه كرد. نصب اين كابينت ها به دليل داشتن عمق و ارتفاع متنوع باعث بهينه سازي فضاي آشپزخانه ميشود و بهترين استفاده را ميتوان از آن فضا نمود.

 

منبع : طراحان آفيسكابينت كلاسيك مناسب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.