كلاسيك كابينتي

فروش مبلمان و كابينت

كلاسيك كابينتي

۱۹ بازديد

كابينت هاي آشپزخانه به دو دسته كابينت كلاسيك و كابينت مدرنتقسيم مي شوند كه وجود هر يك در آشپزخانه باعث مي شود فضا ودكوراسيون آشپزخانه به طور كلي تغيير نمايد. در كل مي توان گفت مدل كابينت نقش اساسي در طراحي دكوراسيون داخليآشپزخانهدارد و تعيين كننده نوع دكوراسيون آشپزخانه مي باشد. در اين مقاله ضمن معرفي مدل هاي كابينت آشپزخانه كلاسيك، دكوراسيون آشپزخانه هايي با اين سبك كابينت را نيز ارائه مي دهيم. تا پايان با اين مدل هاي زيبا همراه ما باشيد.

همانطور كه گفتيم يكي از سبك هاي كابينت مورد استفاده در آشپزخانه هاي امروزي كابينت كلاسيك است كه به دليل طراحي سنگين و شيكي كه دارند فضاي آشپزخانه را تبديل به مكاني با شكوه و باوقار نموده است. اين مدل كابينت ها اغلب داراي رنگ هاي سرد و سنگين مي باشند و ارتفاعي كمتر نسبت مدل كابينت مدرن دارند اما داراي عرض و عمقي بيشتري مي باشند و فضايي سنتي و كلاسيك درآشپزخانه ايجاد مي نمايند.

يكي از خصوصيات بارز انواع كابينت هاي كلاسيك، طرح دار بودن در و دستگيره هايكابينت است كه جلوه خاصي به آن بخشيده و مي توان گفت تركيبي شيك و سلطنتي ايجاد نموده است. در هاي اينگونه كابينت ها اغلب به صورت منقوش و طرح دار است و با عرض زيادي كه دارند فضاي كلي آشپزخانه را تحت تاثير خود قرار مي دهند

خريد كامبوجا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.