كابينت الهيه

فروش مبلمان و كابينت

كابينت الهيه

۲۱ بازديد

شركت طراحي دكوراسيون اُرسي بيش از 10 سال است كه در زمينه ساخت و طراحي كابينت كلاسيك رومي در منطقه الهيه و ديگر نقاط شمال تهران فعاليت دارد و سعي در ارتقا و بهبود كيفت خدمات خود داشته و دارد. در ادامه نمونه كارهاي پروژه كابينت كلاسيك الهيه را مشاهده خواهيد كرد و سعي مي كنيم در مورد جزئيات كار بيشتر توضيح دهيم تا كاملا بصورت عيني در مورد اجرا و نصب كابينت اشراف پيدا كنيد.

شركت هاي فعال در زمينه توليد كابينت كلاسيك الهيه

مهم ترين شركت هاي فعال در زمينه طراحي و توليد كابينت كلاسيك در الهيه عبارتند از : ست ، مهراز ، انزو ، فيوره ، بهسازان و ... كه هر يك از آنها به تنهايي بيش از 15 پروژه كابينت كلاسيك در الهيه اجرا كرده اند و جزو شركت هاي صاحب سبك در زمينه توليد كابينت آشپزخانه كلاسيك مي باشند.

گروه معماري و دكوراسيون اُرسي با تكيه بر نجاران ماهر و الگو برداري از شركت هاي برند خارجي در زمينه كابينت كلاسيك سعي در بوجود آوردن سبكي جديد و در عين حال برگرفته از سبك كلاسيك دارد و تلاش مي كند كاري متفاوت از سايرين ارائه دهد.

معرفي پروژه هاي انجام شده كابينت كلاسيك الهيه

در 5 سال اخير 3 پروژه بدست توانمند پرسنل هنرمند و سخت كوش شركت اُرسي در منطقه الهيه به بهره برداري رسيد كه در ادامه به معرفي هريك خواهيم پرداخت:

1 - پروژه كابينت كلاسيك پوليشي آقاي مهندس موسسيان در الهيه خيابان سروستان كه با چوب راش ، ام دي اف خام واناچاي و يراق آلات بلوم اتريش ساخته شد.

لطفا جهت دريافت اطلاعات تكميلي و داشتن هرگونه سوال و همچنين دريافت ليست قيمت كابينت كلاسيك با همكاران ما در واحد فروش تماس بگيريد.

منابع انگليسي : alibaba.com           آخرين بروزرساني اين مقاله 1398/07/16

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.